- Konstruktoriai
- Playmobil
-
LEGO
- LEGO Animal crossing
- LEGO Architecture
- LEGO Art
- LEGO Avatar
- LEGO City
- LEGO Classic
- LEGO Despicable Me
- LEGO Disney Princess
- LEGO DreamZzz
- LEGO Duplo
- LEGO Friends
- LEGO Gabby's Dollhouse
- LEGO Harry Potter
- LEGO Icons
- LEGO Ideas
- LEGO Jurassic Park
- LEGO Marvel
- LEGO Minecraft
- LEGO Minifigures
- LEGO Ninjago
- LEGO Sonic the Hedgehog
- LEGO Speed Champions
- LEGO Star Wars
- LEGO Super Heroes
- LEGO Super Mario
- LEGO Technic
Apie prekę
Planšetinis kompiuteris panašus į tikrą, tik su juo žaisti dar smagiau! Gaminio dizainas ir plokščias ekranas sužadina mažylio smalsumą ir kūrybiškumą. Kiekvienas mažylis vystosi skirtingu tempu, todėl išmaniųjų lygių technologija prisitaiko prie dabartinio kūdikio raidos etapo ir jo amžiaus, todėl galite pasirinkti tą, kuris labiausiai atitinka Jūsų mažylio išsivystymo lygį. Šis planšetinis kompiuteris yra itin patogios formos, kad jį būtų patogu paimti ir laikyti mažoms rankytėms. Mokymosi turinys keičiasi mažyliui augant, todėl čia yra 3 išmanieji lygiai: pažaiskime, pasimokykime ir pamėgdžiokime. Pirmas lygis mažyliui padeda susipažinti su pirmaisiais žodžiais ( lietuvių kalba), garsais, sužadinamas vaiko smalsumas. Antras lygis vaikutį skatina išmokti dar daugiau, o trečiajame mažylis galės atkartoti įvairius garsus bei lavinti kūrybiškumą. Mažylis raginamas skirti raides ir objektus ir kai mažyliui pasiseka, jis sulaukia smagių muzikinių apdovanojimų. Kraštuose yra spalvotos švieselės, kurios šviečia ir “šoka” pagal muzikinius garsus. Iš viso yra 26 abėcėlės mygtukai ir papildomi linksmų garsų ir smagių dainelių mygtukai. Šio kompiuterio dėka, Jūsų vaikutis išmoks raideles ir abėcėlę, skaičiukus, pirmuosius žodelius bei spalveles. Vaikams nuo 12 mėn.
FISHER PRICE
FISHER PRICE egzistuoja tam, kad padarytų vaikystę įdomia ir smagia. Įmonė nuo 1930-ųjų padeda mažus vaikus auginančioms šeimoms lavinti mažųjų besivystančius įgūdžius. Kaip viena iš pasaulyje pirmaujančių vaikiškų žaislų gamintoja, FISHER PRICE tiki inovacijų ir linksmybių kaip faktorių padedančių atskleisti vaiko potencialą galia.